Alla inlägg under juli 2010

Av Jonna Hjort - 28 juli 2010 19:16

Ja då var snart tiden i Borlänge slut.

Resten av dagarna väntar regn och rusk. 

Igår var jag och Patrick på Andreas födelsedagsfest, det var riktigt trevligt. Och känns kul att man fått varit med och gjort hans dag till en bra födelsedag. Man vill ju passa på att umgås så mycket som möjligt med sina vänner innan man flyttar. Tyvärr är ett par stycken bortresta eller på annan semester eller jobbar. Men dem bjuder jag ner på inflyttningsfest istället. :)


Är lite deppig idag, Dagen blev inte alls som jag tänkt mig. 

Fast alla dagar kan ju inte vara bra dagar. Men just denna dag hade kunnat varit bättre.

Sista dagen i Borlänge med fint väder.



:(

Av Jonna Hjort - 23 juli 2010 14:34

Ikväll är det födesledagsfest för min älskling och dessutom har vi bakat in våran avskedsfest. För nu är det inte långt kvar till vi flyttar till Linköping.


Jag längtar som bara den tills vi flyttar. Jag och älskling i en ny stad med nya vänner. Det kommer bli spännande. :)


Men det känns lite vemodigt att lämna Dalarna. Men vad gör man inte för den man älskar, den man vill tillbringa vardagen och varje minut med och framtiden med!


Det är ju inte så att jag lämnar Sverige, det är 30 mil mellan Borlänge och Linköping. Och man får ju komma upp och hälsa på och ni får gärna hälsa på oss. 


Hur som helst så ser jag fram emot ikväll. Det kommer bli riktigt roligt. Och inte nog med det så väntar en dag imorn också. Med tältning, grillning, badning och fest!


Så trevligt helg allesammans!


Kramar / Jonna




Hej

Av Jonna Hjort - 16 juli 2010 14:20

Nu var det ju såå där längesen jag skrev igen.


Mycket som hänt och mycket positivt!


2 Augusti flyttar jag och Patrick till Linköping. Patrick skall plugga och jag jobba. Jag längtar som bara den!   




Ikväll drar jag, Patrick, Paula, Daniel, Marie och Aron till långsjön för att tälta, grilla, bada och festa! Det ska bli himla skoj. Måste hinna med allt roligt innan vi flyttar.


Här kommer en bild på vår lägenhet.


  


Kommer sakna många här hemma, men det blir ju något besök då och då för att hälsa på. Och givetvis är alla välkomna att hälsa på oss också. :)

Presentation


Jonna Evelina Hjort

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards