Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Update

Av Jonna Hjort - 21 oktober 2010 12:15

Nu var det längesen jag uppdaterade min blogg. 


Kan börja med att tala om att jag trivs väldigt bra här i Linköping. 

Jobbar för fullt och trivs kanonbra på min arbetsplats. Den här veckan har verkligen gett resultat och visat att jag kan det jag gör. Det är inte så svårt. Har man viljan, motivationen och kunnigheten och fokuserar på det man gör så går det riktigt bra. Och det har det verkligen gjort. Jag ger mig en klapp på axeln för det. :) Duktig Jonna! :)

 Jag går till jobbet med inställningen att idag skall jag lyckas! Jag går hem och känner att jag har lyckats. Kan det bli bättre!?   


I måndags var det en seg start men tisdagen gav resultat i 4 sälj. Målet var 3.

Igår var målet 5 och avslutade dagen med 6 sälj!

Mitt mål idag är minst 3. Och jag vet att jag kommer klara det. 

Och allt är tack vare all positiv kritik jag får. Bra coaching, min vilja och den positiva stämmningen vi har på jobbet. 


För att komma in i bloggandet skall jag nog inte skriva så långa inlägg. Jag får börja lite smått. Lite uppdatering varje dag skall jag försöka med nu.


Så det får räcka för idag.


Ha det så bra ni som läser min blogg.


/ JONNA

 
 
Ingen bild

Linda

21 oktober 2010 12:49

(Y) kul Jonna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Hjort - 31 december 2010 12:12

Sista dagen på detta året... Åren bara rusar iväg nu för tiden tycker jag.    Nu har jag färgat håret och plockat ögonbrynen. Sminkat mig och fixat håret.  Nu är det bara nyårsklänningen som skall på och sedan skall jag stryka min kavaj och ä...

Av Jonna Hjort - 7 december 2010 12:00

Kom just att tänka på julpyssel. De senaste två åren har jag och Paula julpysslat.  Vi gjorde egna julkort och annat fint julpyssel. Men detta år blir det inget sånt. :( Funderar på om jag skall göra egna julkort i år eller om jag skall köpa fä...

Av Jonna Hjort - 6 december 2010 12:23

Måndag 6 December.   Idag kom foderbilen med kattmat och kattsand. Fan vad skönt att kunna beställa hem direkt till dörren. Nu har vi 15 kilo kattmat som man annars har lite problem att handla när man inte har tillgång till egen bil.   Igår, ...

Av Jonna Hjort - 1 december 2010 12:35

Nu är det 1:a december.  Det är snö ute och snart är det jul. :)   Hade gärna åkt till Borlänge över jul men ser ut som att pengarna inte räcker till det. :(    Skall strax duscha och göra mig färdig inför en ny arbetsdag.    På fredag ...

Av Jonna Hjort - 17 november 2010 11:02


Trots världens värsta natt med lite sömn och magsmärtor blir det här en kanonbra dag!      Låg vaken mellan tretiden och sex-sju tiden imorse. Hade fruktansvärt ont i magen. Förmodligen stress och biverkning från vaccinet vi tog förra veckan. ...

Presentation


Jonna Evelina Hjort

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards