Alla inlägg den 1 april 2010

Av Jonna Hjort - 1 april 2010 12:10

Fick ett stort erbjudande idag. :) 

Vet inte om jag ska berätta det här eller spara på det. 

Men jag kan ju berätta lite iaf. Är så ivrig.


Fick ett samtal i morse vid halv nio tiden. Nyvaken och yr i mössan svarade jag och till min förvåning ringde de från....

Det jag kan avslöja är att jag ska vara med i en inspelning för en speciell reklam,som kommer visas på TV. Och det roliga är att det är jag som kommer synas mest i reklamen. :D  Fatta vilken grej!!!!! Så i mitten av Julia drar jag till Göteborg för inspelning. Och under våren kommer jag bli tilldelad lite saker för att förbereda inför Göteborg. 

Hela SVERIGE  kommer se mig i TV! hahahahaha! Är helt ivrig av att få berätta vad det gäller, men som sagt än får jag inte avslöja något. :P

Och går det bra och tittarsiffrorna höjs som kommer jag få mer jobb i följd av det. 

Presentation


Jonna Evelina Hjort

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards