Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Jonna Hjort - 11 mars 2010 17:31

Hej hej hej!


Nu har latsidan smygit sig på. Ajja mig. Men nu skriver jag igen. 

Paulas påminnelse fick mig att ta/dra "fingrarna ur arslet"   


De senaste två veckorna har vi flyttat och pluggat. Så har inte haft tid eller ork till att blogga. Har väl glömt av det också. Men nu är jag tillbaka.


Utöver flytt och plugg har det inte hänt så mycket. Dagarna har rullat på som vanligt.


Nu är det snart helg och ingen vila blir det heller. 

Fredag: plugga, städa, ringa till rektor för Linköpings vuxenutbildning

Lördag: tvätta (ingen har så mycket tvätt som jag) 

Söndag: baka  (i massor inför Julias dop)


Har två helger däremot att se fram till. 

En helg i Uppsala 1:a - 3:e april med brudarna Sandra, Annelie och Linda. 

Det är väl dags för mig att hälsa på Linda när hon bott där i två år?

Samtidigt passar vi på att fira Sandras födelsedag där nere.


Sen drar jag och Patrick till Linköping över Valborg för att hälsa på ett par kompisar. Så får jag dessutom bekanta mig lite med Linköping inför hösten.


Patrick berätta just för mig att vi kommer bo ca 2-3km ifrån Ikea när vi flyttar till Linköping. :)  Farligt, farligt. :)





Presentation


Jonna Evelina Hjort

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards