Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Jonna Hjort - 31 mars 2010 22:53

Hej och hå !

Händelserik dag.

Farit runt på kupolen med Patrick och letat dop present. Sen ner på stan och fixade med alkohol till helgen. 

Fick dessutom en försenad födelsedagspresent av Patrick idag. :) En digitalkamera! Vissa kanske inte tycker det är något att hurra för, men jag har inte ägt någon digitalkamera. Förut för längesen men sen fick jag ju min systemkamera. Lite bättre lite dyrare, men så klumpig att ha med sig överallt. Så alldeles utmärkt att jag fick en digitalkamera. Till den fick jag ett 4GB minneskort och en liten väska att ha den i så den ligger i bra förvar. Sådan tycker jag är viktigt, att ha en bra väska för kameran så den inte ligger löst i handväskan, blir bara massa onödiga repor och extra stötar på den.

Så ser min kamera ut. 

http://ucables.com/img/ipics/PENTAX-OPTIO-P70-BLAC-R119359.jpg


Av Jonna Hjort - 31 mars 2010 12:16

Ska snart iväg till kupolen och köpa en present åt min syster. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Vad köper man i dop present åt en tonårstjej på 14 år?


Imorn bär det av till Uppsala hem till Linda. Jag, Sandra och Annelie ska ner dit och ha lite roligt. :)

Börjar med 3D bio, Alice i underlandet imorn kväll sen på fredag blir det lite party. :) Och lördag kväll åker vi hem. Det kommer bli en trevlig helg. :)

Presentation


Jonna Evelina Hjort

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards