Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Jonna Hjort - 17 augusti 2010 20:18

Om du inte har något att göra kolla gärna på detta youtubeklipp.

 

 

Handlar om en pizzasnubbe som skall leverera en pizza.

Du väljer själv vad som skall hända i storyn, väljer du fel dör huvudrollen.








Av Jonna Hjort - 17 augusti 2010 12:53

Uppdatering:

Flytten har gått bra, har ett par kartonger kvar att gå igenom. Fan vad mycket skräp man samlar på sig. 

Hur många packar med sig en fryspåse med vatten i !? Låg dessutom i en kartong som stått orörd i sådär 4 år ungefär.

 

Idag börjar Patricks Nolle-P och håller på i 2 veckor. Han ringde för en stund sen och lät väldigt glad, så jag hoppas att han har 2 roliga veckor framför sig. ( Hoppas även att jag får vara med på ett litet hörn någon dag) Lär ju se hur det går till.   

 

Var på arbetsintervju förra veckan. Idag ringde hon upp och frågade om jag var intresserad utav att gå vidare till en ytterligare intervju. Givetvis! :)

Håll tummarna för mig nu att jag får detta jobb.

 

Funderar på vad jag skall göra idag. Köra en tvättmaskin iaf och ta reda på disken från igår.  Kanske fortsätta med min akvarellmålning.

 

See you!

 

 

Presentation


Jonna Evelina Hjort

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards