Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Jonna Hjort - 19 augusti 2010 16:08

9 augusti var jag på en arbetsintervju. Nu i tisdags blev jag uppringd och fick beskedet att jag gått vidare till en ny intervju, en gruppintervju. Gruppintervjun var i förmiddags.


Var nervös på vägen dit, att jag skulle gå "vilse" och komma försent. Men det var väldigt enkelt att hitta. Det tog ca 25 minuter att ta sig dit (promenad).


Och bara en sådär 3 timmar efter fick jag ett samtal. Och gissa!? Jag fick jobbet. De var snabba att ge besked :) 

Helt ärligt så var jag väldigt tveksam till att de skulle välja just´mig. För de andra hade tidigare erfarenheter inom säljbranchen men för mig var det helt nytt. Men jag måste ha gjort väldigt bra ifrån mig på intervjun. :)

Så den 6 och 7 september är det säljutbildning!


Så fundera jag lite hur jag skulle fira det. Kylskåpet gapade typ tomt. Så det jag åt till middag bestod utav *ckligt pulvermos, köttbullar och lingonsylt.

Får bli en god söndagsmiddag med Patrick. Det tycker jag att både han och jag är förtjänta. Jag har fått jobb och han flänger och far på Nolle-P.


Nu ska jag dricka lite kaffe sen skall jag gå till hemköp och handla lite. Efter det gå till Universitetet och umgås lite med patrick när de har overallsprovning och grillafton.



/ JONNA



Av Jonna Hjort - 19 augusti 2010 08:07

God morgon!

 

Sitter med en kopp kaffe och funderar på om jag slipper regnet när jag skall gå till arbetsintervjun.  Det är ungefär en halvtimmes promenad dit. Har inte kollat upp hur det går med bussar dit så tar det säkra före det osäkra och promenerar dit.

Så håll tummarna att det går bra på intervjun som för övrig är en "gruppintervju".

 

Berättar lite kort om det när jag kommer hem sen.

 

/ JONNA

Presentation


Jonna Evelina Hjort

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards