Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Jonna Hjort - 26 augusti 2010 08:07

Usch och blä. Det här ser inte bra ut. Patrick har lyckats smitta mig med sin förkylning. Är snorig och hängig och halsen är inte mjuk och len.

Ringde jobbet nyss för att fråga hur jag skulle göra. Jag vill ju inte jobba när jag är sjuk, iaf inte med livsmedel. Eller vad sägs vill ni smaka lite utav den färska kycklingen jag eventuellt måste tillaga idag?

Då kan vi ju lika gärna bjuda dit livsmedelsverket på ett smakprov. Dom blir säkert jätteglada. :S


Chefen tyckte iaf att jag kunde jobba ett par timmar idag. Hoppas verkligen att tjejen/kvinnan som skall ta över efter mig kan hoppa in och jobba idag och imorn. Jag menar enligt lagen är det min skyldighet att rapportera om jag är förkyld. Sen vet ju inte jag exakt vart gränsen går hur förkyld man lär vara för att inte få jobba med livsmedel. Men den gränsen kan man ju få dra själv tycker iaf jag. Jag har då bedömt att jag inte skall tillaga någon mat med den förkylningen jag fått. 

Ja i vilket fall som helst.. Jag lär väl göra mig iordning nu. Om en timme skall jag arbeta om jag inte hör något från telefonen. :S Vad har jag för val!?

Presentation


Jonna Evelina Hjort

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards